Обов’язково для погодження

ПРАВИЛА

проживання, бронювання та надання послуг  

в оздоровчому комплексі «Нафтохімік» ПАТ «Укртатнафта»

 

І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

        Дані правила розроблені у відповідності до Правил користування готелями й аналогічними засобами розміщення та надання готельних послуг, які затверджені наказом Державної туристичної адміністрації України від 16.03.2004 із змінами та доповненнями та інших нормативних документів.

      Ці правила діють на території оздоровчого комплексу «Нафтохімік», встановлюють внутрішній розпорядок проживання та є обов’язковими для всіх осіб.

       З метою ознайомлення відпочивальників під час оформлення, є обов’язковим  розміщення Правил (витягу) в місці доступному для огляду, а саме, на інформаційному стенді в  холі приміщення санаторію-профілакторію «Івушка». Персонал санаторію ознайомлюється з Правилами під особистий підпис.

ІІ. ПРАВИЛА БРОНЮВАННЯ

  1. Бронюванню номера/місця передує замовлення путівки в  телефонному режимі, або через офіційний сайт.
  2. Номер вважається заброньованим при наявності попередньої оплати в розмірі 30% вартості путівки в термін не пізніше ніж 14 діб до дати заїзду.
  3. У випадку анулювання бронювання за 14 днів до дати заїзду попередня оплата повертається в розмірі 100%.
  4. У випадку анулювання бронювання  в термін від 14 до 3 днів попередня оплата повертається в розмірі 50%.
  5. У випадку анулювання бронювання менше ніж за 3 дні, або у випадку не заїзду попередня оплата не повертається.
  6. Всі розрахунки проводяться тільки у безготівковій формі.
  7. Повернення коштів здійснюється на підставі заяви та підтверджуючих, в разі необхідності, документів  на банківську карту. В заяві необхідно вказати: П.І.Б. власника карти, номер карти, РНОКПП (ідентифікаційний номер),  довідка банку про єдині реквізити рахунку.

ІІІ. ПОРЯДОК ПРИЙОМУ ТА ОБСЛУГОВУВАННЯ

  1. На санаторне лікування приймаються особи, які мають здатність до самообслуговування та  відповідно до медичних показань.
  2. Під час реєстрації відпочивальник надає документ що засвідчує особу (паспорт, водійське посвідчення, свідоцтво про народження, тощо).
  3. Поселення та виїзд здійснюється суворо по датах вказаних у путівці, що відповідає оформленому замовленню та відображено у призначенні платежу при здійсненні відпочивальником бронювання номера/місця . 
  4. Дні запізнення  не компенсуються, грошові кошти не повертаються.
  5. У разі, якщо відпочивальник без поважних причин вирішує скоротити термін перебування  на санаторному лікуванні, вартість невикористаних днів путівки не повертається. За поважних причин, підтверджених документально (відкликання з відпустки, хвороба, смерть близьких родичів , тощо) вартість невикористаних днів путівки повертається в повному обсязі.
  6. З метою забезпечення безпеки відпочивальників, їхнього майна та майна оздоровчого комплексу, на території та в приміщеннях (за винятком номерів/кімнат, туалетних кімнат, процедурних кабінетів) використовуються системи відеоспостереження. 
  7.  Ознайомлення з Правилами під особистий підпис, свідчить про те, що:

–   відпочивальник бере до уваги і не заперечує проти використання  системи відеоспостереження,

– відпочивальник дає згоду на обробку своїх персональних (паспортних) даних для здійснення господарської діяльності з надання санаторно-курортних послуг, забезпечення реалізації податкових відносин та відносин у сфері бухгалтерського обліку.

      8. Щоразу після виїзду відпочивальників в номері проводиться генеральне прибирання.

      9. Загальне прибирання номерів здійснюється через  день.

      10. Заміна постільної білизни в номерах категорії «СТАНДАРТ» здійснюється на  кожний 4-й день перебування в номері, заміна рушників –  на кожний 3-й день, при цьому 1-й день перебування в номері не враховується.

      11. Заміна постільної білизни та рушників в номерах категорії  «ЛЮКС»  здійснюється на 3-й день перебування в номері чи за бажанням відпочивальника. 

      12. Під час прийому у лікаря відпочивальник надає :

  • санаторно-курортну картку  (форма №072/о),
  • флюорографію,
  • довідку дерматолога,
  • особи віком 40 років та старше – кардіограму,
  • рентгенівські знімки або КТ чи МРТ.

Під час прийому у лікаря дітей надається:

  •  санаторно-курортна картка (форма №076/о),
  • довідка про стан санітарно-епідеміологічного оточення,
  • довідка про щеплення.

       13.Процедурні кабінети працюють до 20годин 00 хвилин згідно з розкладом  роботи лікувального відділення. 

      14.Процедурні дні чергуються наступним чином:

  • один день –  теплові процедури;
  • наступний день- водні процедури;
  • в неділю процедури  не відпускаються.

      15.Оздоровчий комплекс не несе відповідальності за роботу місцевих служб (мобільний зв’язок, інтернет, енергопостачання).

ІV. ВІДПОЧИВАЛЬНИК ЗОБО’ЯЗАНИЙ 

  1. При оформленні мати документ, що засвідчує особу, путівку, санаторно – курортну карту.
  2. При заселенні перевірити  стан номеру та меблів в ньому.
  3. Про виявлені недоліки  інформувати адміністратора.
  4. Забезпечити бережливе ставлення до майна оздоровчого комплексу  та не допускати використання його не за призначенням.
  5. Дотримуватися розкладу роботи їдальні.
  6. Дотримуватися назначеного лікарем часу прийому процедур та  виконувати всі рекомендації.
  7. У разі пошкодження/псування матеріальних цінностей відновити повну їх  вартість згідно з прейскурантом.
  8. В разі виникнення необхідності в додатковій комплектації номера, звернутися до адміністратора.
  9. За одну добу до прибуття  відвідувача узгодити всі питання щодо умов його перебування на території, в номері та інших приміщеннях/будівлях  оздоровчого комплексу з адміністратором.
  10. Поважати людську гідність, особисту і майнову недоторканність персоналу  та інших осіб.
  11. Заповнити документи, що є підставою для перебування на території автотранспортних засобів.
  12. Дотримуватись правил протипожежної безпеки:
  • не розводити багаття на території оздоровчого комплексу; 
  • палити тільки у визначеному місці (біля центрального входу в котельню);
  • не користуватися електронагрівальними приладами, які не передбачені в обладнанні номеру;
  • не залишати без догляду увімкнені електроприлади (праска, телевізор т.і.);
  • у разі виявлення псування/несправності будь яких приладів, повідомити чергового;
  • у разі виникнення пожежі, або ознак горіння, щільно закрити вікна, вийти з кімнати, щільно закрити за собою двері,  спуститися сходами вниз, повідомити чергового і виконувати вказівки персоналу;
  • у випадку, коли коридори і сходи задимлені і вийти з приміщення неможливо – необхідно залишитися в номері, змочити водою постільну білизну і ущільнити двері;
  • ознайомитись з Інструкцією з пожежної безпеки «Про порядок дії працівників щодо забезпечення безпечної та швидкої евакуації людей та дітей при пожежі в оздоровчому комплексі» (інструкція знаходиться  на рецепції);

     У разі виникнення пожежі в номері чи громадських місцях з вини відпочивальника, останній несе повну відповідальність за наслідки. 

   13.  Під особистий підпис ознайомитися з правилами проживання, бронювання та надання послуг в оздоровчому комплексі «Нафтохімік».

 V. ПРАВА ТА ОБ ОВ’ЯЗКИ ОЗДОРОВЧОГО КОМПЛЕКСУ

  1. У разі порушення  відпочивальником даних Правил адміністрація має право:
  • попередити порушника;
  • на підставі доповідної записки службового персоналу виселити порушника без повернення  коштів за невикористані дні;
  • вимагати повного відшкодування завданих матеріальних збитків;
  • у разі необхідності звернутися до правоохоронних органів.

                     2. Оздоровчий  комплекс зобов’язаний:

  • дотримуватися цих правил;
  • надавати повну інформацію щодо надання послуг;
  • забезпечити надання  відповідних послуг;
  • дотримуватися правил протипожежної безпеки;
  • утримувати в технічно справному стані обладнання;
  • своєчасно реагувати на зауваження відпочивальників щодо роботи обладнання;
  • приймати заявки щодо несправностей  різного характеру в номерах;
  • утримувати в охайному стані територію; 
  • надавати, за вимогою відпочивальника, необхідні зворотні документи;
  • не розголошувати конфіденційну інформацію, яку надають відпочивальники;
  • забезпечувати ввічливе, коректне спілкування, виявляти взаємоповагу.

VI. КАТЕГОРИЧНО ЗАБОРОНЕНО

  1. Виносити посуд з їдальні та продукти харчування, їжу зі шведського столу (сніданок).
  2. Палити в номерах та інших приміщеннях будівлі, а також на території оздоровчого комплексу, крім спеціальних місць.
  3. Переставляти/пересувати меблі.
  4. Залишати відкритими двері, балкон, вікна під час роботи  кондиціонера.
  5. Зберігати в номері громіздкі речі, зброю,  легкозаймисті речовини і матеріали.
  6. Використовувати опалювальні прилади.
  7. Проводити відвідувачів  на територію, в номер та інші приміщення/будівлі без узгодження з адміністратором.
  8. Завозити на територію та / або тримати в номері  будь-яких тварин і птахів.
  9. Перебувати на території оздоровчого комплексу в стані алкогольного або наркотичного сп’яніння, що може призвести до порушення людської гідності та моралі (стаття 173, 178 кодексу України про адміністративні правопорушення), а також  інших правопорушень.
  10. Перебувати на території та в приміщеннях дитячого табору відпочинку “Сонячний” в період його роботи відпочивальникам санаторію-профілакторію «Івушка».
  11. Проводити галасливі заходи в період тихої години з  14.30 до 16.00 та після 23.00 годин.

       Дані  Правила знаходяться на рецепції, розміщені на інформаційному стенді холу, є в кожному номері санаторію-профілакторію «Івушка» – є обов’язковими до виконання.